Spierversterkende oefening voor rugklachten 36

Met de buik- en de rugspieren zorgt u voor stabiliteit van het lichaam. Deze oefening zorgt voor een versterking van deze spieren.

Spierversterkende oefening voor rugklachten 35

Deze spierversterkende oefening is goed voor een opbouw in lichamelijk inspanning. Hiermee zorgt u voor een opbouw in belasting.

Spierversterkende oefening voor rugklachten 34

Deze spierversterkende oefening is goed voor een opbouw in lichamelijk inspanning. Hiermee zorgt u voor een opbouw in belasting.

Spierversterkende oefening voor rugklachten 33

Deze spierversterkende oefening is goed voor een opbouw in lichamelijk inspanning. Hiermee zorgt u voor een opbouw in belasting.

Bewegingsoefening voor rugklachten 15

Deze oefening wordt ook wel 'de stofzuiger' genoemd. Met deze oefening kunt u de beweeglijkheid van de onderrug verbeteren.

Spierversterkende oefening voor rugklachten 32

Deze spierversterkende oefening is goed voor een opbouw in lichamelijk inspanning. Hiermee zorgt u voor een opbouw in belasting.

Houding: Boodschappen doen, bagage tillen, werktassen etc

boodschappen houding

Boodschappen doen, het tillen van bagage, het meeslepen van uw werkdossiers, laptop etc.

Neuromobilisatie oefening

hernia oefening

Deze oefening wordt in bepaalde gevallen aangeraden bij klachten van de lage rug en uitstraling in het been.

Pagina's