Bewegingsoefening voor rugklachten 1.1

Deze hol/bol-oefening is één van de bekendste oefeningen voor de rug. Deze bekkenkanteloefening wordt ook wel de kat-hond oefening genoemd.

Bewegingsoefening voor nekklachten en middenrugklachten 9.2

Deze verende bewegingsoefening van de armen en schouders zorgt voor een goede beweeglijkheid van de spieren en gewrichten in de rug en nek.

Bewegingsoefening voor nekklachten en middenrugklachten 8.2

Deze bewegingsoefening verbetert de beweeglijkheid van de rug en nek.

Bewegingsoefening voor nek-, middenrug- en schouderklachten 7.2

Deze schouderroterende bewegingsoefening helpt goed tegen pijn- en stijfheidsklachten van de schoudergordel.

Bewegingsoefening voor nek-, middenrug- en schouderklachten 6.2

Deze schouderoefening brengt veel beweging in de zogenaamde schoudergordel, waarmee de schouders, nek en bovenrug bedoeld worden.

Bewegingsoefening voor nek-, middenrug- en schouderklachten 5.2

Deze schoudergordel bewegingsoefening is om de beweegelijkheid te verbeteren en daarmee goed tegen nekklachten, bovenrugklachten en schouderklachten.

Rekoefening voor nek-, middenrug- en schouderklachten 13.2

Rekoefeningen voor de nek, middenrug en schouder en omliggende spieren kunnen bijdragen aan een betere ontspanning van spieren.

Pagina's